
HOSPICE
ZEEUWSCH-VLAANDEREN
Hospice ZVL was op zoek naar een manier om de social media makkelijker te kunnen gebruiken. Ze willen meer vrijwilligers werven en een andere sfeer rondom het hospice. zij vinden dat het hospice juist een opluchtende tijd en willen zorgen voor een gezellige tijd is voor de bewoner. Tijdens ons onderzoek kwam er uit dat er naast de socials ook andere manieren waren om deze stichting beter bekend te maken. Daarom hebben wij hiernaast ook andere media-uitingen gemaakt. De website een modernere twist gegeven en verschillende posters gemaakt (posters zijn gemaakt door een klasgenoot en daarom hier niet bijgevoegd).

Social media
Met zowel posts als stories hebben we vertaald naar moderne en verfrissende media-uitingen. We hebben het met verschillende voorbeelden een diverse feed kunnen ontwikkelen wat zowel gericht is op nieuwe vrijwilligers en een sfeerbeeld geeft van de stichting.

Website redesign
Uit onderzoek bleek dat de huidige website moeilijk te navigeren was. Daarom hebben we hier een moderne en rustige twist aangegeven. Dit alles met de doelgroep in gedachte.
